stylesheet' type='text/css'>

środa, 20 lutego 2013

Escape

Lubię bloga między innymi za to, 
że pozwala mi przypomnieć sobie co robiłam rok temu.
A rok temu robiłam TO
Czyli w zasadzie to samo co dzisiaj.
Marzenie o zaszyciu się gdzieś daleko 
wraca do mnie falami.
Ostatnio też o tym myślę
ale niestety gorący okres w pracy
i brak środków bardzo to utrudnia.
Wiadomo ... można jechać bez pieniędzy,
wiadomo - można pracę odpuścić...
Ale ja chyba nie z tych.
Nigdy w zasadzie nie byłam z tych.
Nawet gdy byłam bardzo młoda.

Tumblr_mialamhdcr1qftuq9o1_500_large


4355654670_1ef02b8d78_b_large

Rfxmufynn6o_large

Tumblr_mhwuj9j7791rz4xh0o1_500_large







2 komentarze:

  1. dokładnie za to samo lubię blog oraz za to, że niejako "przymusza mnie" do systematyczności. może ostatnio trochę mniej, ale to przez ten drugi blog ;P

    OdpowiedzUsuń