stylesheet' type='text/css'>

czwartek, 4 września 2014

Potrzebuję porady (IKEA Besta)

Już dawno nie kupiliśmy niczego do mieszkania.
Zawsze brakuje czasu, pomysłów no i przede wszystkim - pieniędzy...
Nic się w kwestii kasy nie zmieniło
ale postanowiłam pomyśleć
jakie meble kupimy do salonu.
"Salon" - największy mój pokój
(razem z kuchnią w aneksie 24 metry :))
Zawsze marzyłam o pięknym ciepłym salonie z kominkiem
- niestetey kominek się u mnie nie zmieści. 
Zmieści się za to coś na czym postawię TV
i schowam kilka rzeczy.
(W moim  małym mieszkaniu bardzo ważne są miejsca do przechowywania)
 Zaplanowałam dwie propozycje.
Która jest lepsza Waszym zdaniem?
(wiem, że prawie się nie różnią ale jednak...)


 
 

10 komentarzy:

  1. Kochana, jeśli masz mało miejsca,a potrzebujesz go dużo do przechowywanie to połącz obie propozycje. Zrób 3 półki z prawej i wyższy regał z lewej ;) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. M się lepiej podoba opcja nr 2. No jakoś tak na obrazku przynajmniej, ale ja w urządzaniu mieszkania to jestem raczej noga i mojemu M daleko do takich z katalogów (co ja mam w sumie gdzieś, bo się w nim dobrze czuje, ale wolę powiedzieć jak jest, bo przy takiej pomocy chyba też ma znaczenie)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza jak dla mnie... buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga opcja, ale z 3 półkami po prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bliżej mi do wersji nr 2. My wybraliśmy Beste Burs - jestem bardzo zadowolona, schowałam wszystkie dekodery w szafkach po środku a w bocznych też jest naprawdę sporo miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem za dwójeczką, bo... zakryta szafka zawsze się przyda żeby ukryć co-nieco, a z drugiej strony po co aż tak duża szafka pod TV? ale to moje zdanie;P ja teraz jestem na etapie urządzania holu, ulalala... a byliście w Agacie? ja bardzo, bardzo polecam:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. druga
    mam beste od tygodnia jestem b. zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza sprawia wrazenie bardziej otwartej, druga troche bardziej zamyka przestrzen, choc roznica jest niewielka. I jestem za dwoma polkami, bo mozna zmiescic wieksze ksiazki, ramki na zdjecia, akcesoria, itp..

    A co do kominka - to moze na przyszlosc - my mamy w salonie czesc sciany oblozonej kamieniem i po srodku zawieszony elektryczny kominek - wyglada troche jak obraz i daleko mu do tradycyjnego kominka, ale emituje cieplo i jednak stwarza jakas namiastke klimatu kominka, bo plomienie wygladaja jak prawdziwe.. a zdecydowanie zaoszczedza sie na przestrzeni.. co prawda ja wolalabym prawdziwy, ale plusy sa takie, ze nie trzeba wydawac pieniedzy na drewno i bawic sie w sprzatanie popiolu, komina itp. Mamy tez gazowy kominek w piwnicy, ale gazowych zdecydowanie nie lubie, choc moze po prostu nasz jest badziewny.. ;)

    OdpowiedzUsuń