stylesheet' type='text/css'>

sobota, 8 czerwca 2013

Każdy przecież początek to tylko ciąg dalszy...

Kiedy  rok temu stamtąd odeszłam, 
( z lekkim żalem, mimo wszystko)
nie wierząc w to, że może być inaczej
...lepiej...
i zaczęłam nową pracę
przez myśl mi nawet nie przeszło, że rok później
... wrócę.
I oto wracam.
W nowej roli.
Z głową pełną pomysłów.
I delikatnym poddenerwowaniem.
I doczekać się tego lipca już nie mogę.
Bo wiem, że wszystko będzie dobrze.


Jessie Ware - If You're Never Gonna Move


-- // --

"Jeśli będziesz przykładnie pracował osiem godzin dziennie, 
może ci się kiedyś uda zostać kierownikiem i pracować dwanaście."
 Robert Lee Fros


8 komentarzy:

  1. zazdroszcze pozytywnego nastawienia.
    gdybym miala wrócić tam skąd "uciekłam" awansem chyba bym się zaryczała.
    niestety taka opcja istnieje, wiec będę się bronić

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie palę za sobą mostów, ale nie wiem, czy chciałabym wrócić do starej pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę nie stara praca - tylko stary dział - w tej samej firmie. Bardzo przeze mnie uwielbiany:)

      Usuń
  3. Pani B. - spełniaj się zatem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tej pewności, satysfakcji i możliwości spełnienia! :)))
    Powodzenia i głowy wiecznie pełnej pomysłów!
    P.S. Oby cytat Frosta nie spełnił się tak zupełnie!

    OdpowiedzUsuń