stylesheet' type='text/css'>

niedziela, 9 grudnia 2012

Kompromis

Na początku
miało być
albo
 nowocześnie
megapedia.pl
albo
skandynawsko
mieszkanioweinspiracje.pl
albo 
glamour
regiodom.pl

Wszystko wskazuje jednak na to,
 że będzie tak po naszemu.
Pomieszanie stylów - styl Państwa B.

Trochę Pana B. i trochę mnie.

Jego ciemna sypialnia i moja jasna kuchnia.
Jego trochę męska łazienka i mój ciepły przedpokój.
Jego rolety w oknach i moje ciężkie zasłony.

I nasza wspólna -
 dzisiaj kupiona - 
dębowa podłoga :)

Deska lita parkiet Dąb rustic 22x70x500 1077-207 - 0

Jakże może cieszyć kawał dechy...
nie uwierzycie :)

Bardzo dziękujemy Państwu L., którzy pomogli nam wtargać 320 kg podłogi na trzecie piętro:)
Mam jednak nadzieję, że zanim kupimy płytki , winda zostanie uruchomiona.




11 komentarzy:

  1. Najważniejsze to się dogadywać :)
    Na pewno będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie tak po naszemu. Dla nas pewnie będzie pięknie. :)

      Usuń
  2. U nas też będzie coś pomiędzy :) Nowocześnie i trochę glamour, plus odchyły w rożne strony. Tak jakoś po naszemu,jak u Was. Jutro idziemy złożyć wniosek o kredyt. Trzymaj kciuki proszę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam. Będą potrzebne - wniosek to jakieś 8 stron wypełniania:P

      Usuń
  3. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię czytać o Waszych wyborach, gdyż sama przez to przechodziliśmy. 2 lata temu. mój mąż w wielu kwestiach zdał się na mnie. na pewno w doborze kolorów i struktur więcej do powiedzenia miałam ja (jako pani stylistka po kursach stosownych swego czasu) ;) w efekcie sypialnię mamy w stylu dawnym, a salon współczesny (co mnie troche w oczy kłuje, ale chłop się uparł, to niech ma). łazienka jest biała i artystyczna, kuchnia kolorowa, aż się chece w niej gotować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan B. chciał najpierw wszystko w jednym stylu i podobnej tonacji. Niby dobry pomysł, ale jakoś tak nudno więc będzie różnie:)

      Usuń
  5. :) nie wiedziałam, że będę cieszyła się tak cudzą radością :))

    To będzie Wasz oryginalny styl, styl Państwa B.
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło :)))) Dzięki:) Jak mi Pan B. pozwoli upublicznić to wam pokażę co z tego wyszło:) na razie jeszcze nie ma nic:)

      Usuń
  6. Inspiracje przepiękne, ale własne pomysły są najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń