stylesheet' type='text/css'>

sobota, 18 października 2014

LIEBSTER BLOG AWARD

Nominowana przez Agnieszkę A. (dzięki:)) przy porannej kawce odpowiadam na pytania:

1. Co wybierasz: kino, opera, teatr?

Zdecydowanie teatr. Kino bardzo lubię jako "szybką" rozrywkę.
W Operze nigdy (sic!) nie byłam.

2. Bez czego nie wychodzisz z domu?

Bez telefonu i obrączki na palcu.
Dla wielu to dziwne ale wchodząc do mieszkania 
zdejmuję biżuterię, także obrączkę. 

3. Kim chciałaś zostać będąc dzieckiem?

Wydaje mi się, że nauczycielką
ale też prawnikiem.

4. Gdybyś mogła przenieść się do przeszłości, w jakiej epoce chciałabyś żyć?

W dwudziestoleciu międzywojennym ale koniecznie na wsi.

5. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?

Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie bo ja kocham tysiące piosenek
nie umiem, po prostu nie umiem wybrać tej najpiękniejszej.
Może napiszę oddzielny post o mojej muzyce.

6. Jaki jest Twój ulubiony bohater książkowy/bajkowy z dzieciństwa?

Ania z Zielonego Wzgórza

7. Czy skoczyłabyś na bundgge? A może już to zrobiłaś ;)

Never! Unikam sytuacji, które są ryzykowne dla mojego życia:)

8. Co cenisz w swoim mężu?

Spokój. To bardzo cierpliwy i spokojny gość.
Kiedy trzeba na coś czekać nie piśnie ani słowa.
Kiedy ja się rzucam po ścianach on podchodzi i bardzo spokojnie mi tłumaczy świat.
Bardzo mi imponuje też swoją wiedzą na temat historii i sportu.

9. Kto jest dla Ciebie autorytetem?

Nie umiem jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie.
Naprawdę.

10. I na koniec...."mieć czy być"?

Mieć tyle aby móc spokojnie sobą być.



Nominuję:


oraz każdego kto ma ochotę dołączyć :)

Moje pytania:

1. Co jadasz na śniadanie?
2. Rower czy rolki?
3. Twój ulubiony deser?
4. Jeśli wyjechać na wakacje to gdzie?
5.  Skowronek czy sowa?
6. Twoja ulubiona pora roku?
7.  Jak spędzasz wolny czas?
8.  Czy lubisz  zakupy? Jakie ?
9. Twój ulubiony blog.
10. Co chciałabyś dostać na gwiazdkę?

:)








2 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi :)
    Anię uwielbiam także - tej jesieni kolejny raz wracam do jej historii.
    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowo odpowiem Ci tutaj :P
    1. Na śniadanie jem kanapki - różne: z wędliną, serem, twarogiem. Zawsze jest na nich też jakiś pomidor, ogórek, papryka lub rzodkiewki. Czasem zdarza mi się zjeść jajecznicę lub jajko na miękko. Większość śniadań to też na koniec jedna kanapka z miodem/dżemem/powidłami.
    2. Rower
    3. Nie mam ulubionego deseru. Uwielbiam słodkości ogólnie i wszystko zależy od humoru :)
    4. Nad morze oczywiście :)
    5. Kot :P Mogę się położyć wcześnie i spać do 11, mogę się położyć późno i też spać do 11. Mogę się położyć w ciągu dnia i dalej spać...
    6. Wiosna, bo wszystko budzi się do życia i temperatury są dla mnie w sam raz :)
    7. Różnie, to też zależy od nastroju. Czasem czytam, czasem coś piekę, czasem jakiś film, czasem jakieś wyjście :)
    8. Nie znoszę zakupów. Jeśli chodzi o takie, że wychodzę i coś mam kupić to znośne są dla mnie spożywcze. Natomiast jeżeli muszę kupić jakiś ciuch/buty to na samą myśl, że muszę iść i szukać mi się odechciewa. Po zastanowieniu stwierdzam, że jedyne zakupy jakie lubię to kupowanie książek przez internet.
    9. Nie mam ulubionego. Te co czytam regularnie wszystkie mają w sobie coś. Inaczej bym tam nie wracała.
    10. Jeszcze nie wybiegam tak daleko myślami. Nie mam żadnych konkretnych życzeń, bo w sumie nie ma nic takiego rzeczowego czego by mi brakowało do szczęścia. Nierealny prezent to dostać lek na moje popsute geny.

    OdpowiedzUsuń