stylesheet' type='text/css'>

środa, 21 listopada 2012

Coraz bliżej...

- 5 - 

Przez ostatnie dni zaczynałam coś pisać...
 pisałam dwa zdania i....
kasowałam je.
Słowa jakoś mi się nie układały w sensowną treść.
Dzisiaj nie jest lepiej.
Myśli krążą wciąż wokół jednego tematu,
jakoś nie potrafię myśleć o innych sprawach.
Ale jest jeszcze praca, o której nie da się nie myśleć ...
ale są jeszcze ludzie, o których przecież myśleć chcę.

Ludzie na przykład tacy,  jak Pani O.,
 spotkałam ją w zasadzie przypadkiem 
i na początku tylko zajmowała się moimi włosami.
Teraz nadal mnie czesze 
(i kilka innych gwiazd:)) 
ale miło się z nią spotkać też na ploteczkach przy kawie - jak dziś.
Porozmawiać i pośmiać
bo ma nieprawdopodobne poczucie humoru
i optymizm, którego jej zazdroszczę.


Była pyszna kawa  i była szarlotka
i było kilka wybuchów śmiechu, 
w miłym miejscu na Chmielnej.
I było moje wielkie zaskoczenie, 
że Marszałkowska
już w zasadzie gotowa.
(zwykle przez centrum przejeżdżam pod ziemią)


Uznałam więc, że to już czas.
Już czas zacząć się nastrajać.
Co prawda
czerwone ciężarówki nie komunikują jeszcze, 
że coraz bliżej Święta...
ale ja dzisiaj już to poczułam.
I chyba, mimo wszystko, 
lubię to.



8 komentarzy:

  1. Właśnie ja jutro do fryzjera znów zrobić się na chłopczycę, bo teraz powoli już jestem chłopczyca zapuszczona. Klimatu Świąt jakoś póki co nie czuję wcale. Fajnie, gdy przypadek stawia na naszej drodze ciekawych i miłych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Fajnie:) Ja tez się zapuściłam ostatnio ale u mnie to celowe:)

      Usuń
    2. Ja w sumie też miałam zamiar zapuścić na nowo włosy, ale jak tylko całkiem zasłoniły mi ucho , zaczęły włazić na kark, to mi przeszło ;)

      Usuń
  2. Nie ma przypadków,cieszę się że Cię mam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie czuję świąt... choć muszę przyznać, że mam już chętkę na ozdoby :)


    P.S. Cieszę się, że podoba Ci się moje nowe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. OoOo świąteczne dekoracje już są :) nowy świat tez już sie świeci ?

    OdpowiedzUsuń