stylesheet' type='text/css'>

wtorek, 7 sierpnia 2012

Seność

Nie mogę ostatnio spać.
Chodzę po domu wybudzona przez jakieś stukania, szumy...myśli może!?
Budzę przypadkiem  Pana B. .. rano niewyspani  nie potrafimy się porozumieć bez słów, jak to się dzieje popołudniami.
Źle się czuję później przez cały dzień. Tak jak wczoraj i chyba będzie tak też dziś.

Ale dzisiaj zapachniało w końcu jesienią:) Deszcz padał całą noc i zmokłam w drodze do pracy (z samochodu do firmy - jakieś 100 metrów:)) . Lubię deszcz. Czasami :)

Tumblr_m8d8vx9les1r5mkglo1_500_large
                                                                                      weheartit.com

2 komentarze:

  1. "Ale dzisiaj zapachniało w końcu jesienią" - idąc na poranny spacer z psem, poczułam to samo i głęboko się zaciągnęłam tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja też :) I nawet się ucieszyłam, że zmokłam:)

      Usuń