stylesheet' type='text/css'>

niedziela, 18 listopada 2018

Chłopiec na A.

"Lubię z Tobą spędzać czas".

Lubię gdy jesteś. Czytamy, bawimy się, oglądamy film lub idziemy sobie przed siebie oglądając gołębie albo wypatrując autobusu. Tęsknię za Tobą gdy nie widzę Cię kilka dni. Bardzo lubię gdy się wygłupiamy, wymyślamy teatrzyki, gdy mnie odwiedzasz.

"Jesteś taki mądry"

Gdy ułożysz puzzle zanim ja nawet zrozumiem co jest na obrazku. Wiesz jak nazywają się wszystkie psy w Psim Patrolu i śpiewasz piosenkę po tym jak ją raz lub dwa usłyszysz.

"Ja też czasem płaczę"

Jesteś chłopcem ale masz prawo płakać. Jak każdy. Nie musisz się wstydzić, nie pozwolę aby ktoś Cię ośmieszał słowami "Taki duży, a płacze". Płacz. Jesteś jeszcze taki malutki. Nawet największy chłopak czasem płacze. Ja też czasem płaczę.

"Jesteś najwspanialszy"

Nie jesteś ani lepszy ani gorszy od kogoś. Od innego dziecka. Jesteś jedyny w swoim rodzaju. Najwspanialszy bo to TY.

" Dasz radę!"

Często mówisz "udało się mi". Udaje się bo próbujesz, udaje się bo się nie poddajesz. Nie poddawaj się bo zawsze dasz radę! Masz wsparcie - pamiętaj. Masz mamę, masz tatę, masz mnie.

"Posłuchaj i spróbuj zrozumieć"

Często masz swoje zdanie. Chcesz tupnąć nogą. Postawić na swoim. To też dobrze. Życie jeszcze wiele razy będzie chciało Cię sprawdzić. Będziesz musiał walczyć. Grzecznym dzieciom jest trudniej. Dzisiaj jeszcze nie rozumiesz, że chcemy dla Ciebie dobrze zabraniając czegoś lub dbając o bezpieczeństwo. Często nie słuchasz, krzyczysz. Ale jesteś już bardzo mądry. Wiele rozumiesz. Próbujemy Ci wszystko wytłumaczyć. Bardzo mocno wierzę, że wszystko rozumiesz. Bardzo mocno wierzę w Ciebie.

"Kocham Cię"

A podobno można jeszcze mocniej kochać. Aż trudno mi w to uwierzyć.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz