stylesheet' type='text/css'>

niedziela, 10 sierpnia 2014

Wróciliśmy. (Za) dużo zdjęć.

To były bardzo krótkie dni.
Za krótkie.
Była piękna pogoda choć prognozy mówiły co innego.
Bolały nogi ale nie aż tak bardzo jak przewidywałam.
Opaliłam się choć ukrywałam się przed słońcem.
Połowa urlopu za nami.
 











 
 
Karpacz, Szklarska Poręba, Harrachov
 
 
Knedliki - najsmaczniejsze naszym zdaniem są te z jagodami ... mniamm



Jutro ciąg dalszy relacji - zdjęcia z odwiedzonych miast i miasteczek.
W planach w tym tygodniu - Warszawa z mamą i siostrzeńcem z UK
a później rodzinne strony.
Jest dobrze:))
 

7 komentarzy:

  1. Widoki piękne, przepiękne :) Czekam na kolejne zdjęcia.
    Urlopowe/wolne dni zawsze za krótkie są eh.
    Co byś polecała w Warszawie odwiedzić/zobaczyć? U nas też zapowiada się chodzony urlop ;) Lubię to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzić/zobaczyć...dla pary?Latem? Wiesz zgodnie z każdym przewodnikiem... Stare Miasto, Nowe Miasto, Plac Defilad, Pałac Kultury. Łazienki Królewskie, Pałac w Wilanowie, ZOO, Muzeum Powstania Warszawskiego, Centrum Kopernika, Stadion Narodowy., Fontanny na Starym Mieście ... Jeśli mam powiedzieć o moich ulubionych miejscach to Cytadela (zwłaszcza jesienią), Warszawskie Parki - Moczydło, Kępa Potocka, Skaryszewski, Pola Mokotowskie, dach BUWu, widok z Mostu Gdańskiego w nocy na Stare Miasto, Powązki (wiem, ze dziwne ale bardzo ciekawe miejsce), Plac Zbawiciela ( z takich bardziej znanych), dużo fajnych miejsc gdzie można zjeść :) Jeśli bym wiedziała co Was interesuje to mogłabym coś bardziej polecić. Jak coś pisz maila.

      Usuń
    2. Dziękuję :) Zanotowałam sobie to i owo. A i maila napisałam ;)

      Usuń
  2. Pięknie, rok temu tam byłam...aż mi się łezka w oku zakręciła z sentymentu :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę knedlika...mniam...
    bawcie się dobrze!!!!

    OdpowiedzUsuń