stylesheet' type='text/css'>

środa, 30 maja 2012

KAP KAP KAP

Temat wykończenia mieszkania powraca do nas falami...
Długa cisza w temacie została wczoraj przerwana okrzykiem "ojej! a jaka łazienka??"
Nie mamy zupełnie pomysłu na łazienkę i na przedpokój. Zaczęliśmy przeglądać w internecie pomysły na wyposażenie tej pierwszej - co wydało nam się łatwiejsze niż wybranie np. koloru ścian w przedpokoju. Klika rzeczy już nam się spodobało (później poszukamy tańszych zamienników:)) I tak na przykład:







Wszystkie zdjęcia pochodzą za strony: http://www.niebieskalazienka.pl/

3 komentarze:

  1. Jestem w temacie, bardzo, ale jednocześnie jestem już nim tak zmęczona, że nie mam siły nic na ten temat z siebie wykrzesać... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba myśleć o efektach, to podobno pomaga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wróciłam znów z pola walki (wszelkich sklepów z armaturą i innymi ustrojstwami) i wierz mi lub nie, ale na serio, gdybym tylko miała taką możliwość, oddałabym to "do zrobienia" komuś innemu ;) Nie wiem czemu, ale jakoś nie sprawia mi to większej przyjemności - jak wcześniej sądziłam... ;/

    OdpowiedzUsuń